Self Service

Self Service is een systeem dat u kunt gebruiken voor: het digitaal aangeven van uw keuzes binnen het Keuzemodel Arbeidsvoorwaarden, alsook het digitaal aanvragen en registreren van verlof.

Inloggen

Om gebruik te maken van Self Service, logt u in met uw ULCN-account. Bent u uw ULCN-gegevens kwijt of wilt u meer informatie over uw gebruikersnaam en wachtwoord? Ga dan naar de ULCN-website.

Thuis of op een werkplek buiten de universiteit inloggen?
Self Service kan alleen worden opgestart van een pc binnen de Universiteit Leiden, of via Remote Werkplek. Indien u toegang wilt tot Self Service vanaf uw thuiswerkplek (of elders) dan dient u eerst in te loggen op Remote Werkplek. Nadat u bent ingelogd klikt u op de map "Self Service SAP" om toegang te krijgen tot het systeem.

Keuzemodel Arbeidsvoorwaarden

Het Keuzemodel Arbeidsvoorwaarden biedt u de mogelijkheid om enkele van uw arbeidsvoorwaarden tegen elkaar ruilen. Zo kunt u gedeeltelijk uw eigen pakket samenstellen. Enkele van uw keuzes kunt u via Self Service doorgeven. Welke dit zijn, vindt u in het overzicht.

Verlof

U kunt digitaal verlof aanvragen bij uw leidinggevende. De handleiding vindt u op de introductiepagina van Self Service.

Laatst Gewijzigd: 15-01-2014